ARTMUSIC FESTIVAL- ediția a V a
7,8 noiembrie 2025
Locație – PALATUL NAȚIONAL AL COPIILOR BUCUREȘTI
REGULAMENT
Asociația DINAMIC ARTDANCE organizează festivalul internațional
ART MUSIC FESTIVAL, Ediția a V-a în parteneriat cu Palatul Național al Copiilor din București și cu susținerea Radio România Regional, pe data de 7,8 noiembrie 2025, fiind parte din proiectul ART DANCE & MUSIC FESTIVAL.
Acest festival/concurs de interpretare vocală își propune să descopere și să promoveze copiii și tinerii talentați în domeniul muzicii. De asemenea scopul acestui festival /concurs este acela de a atrage şi stimula copiii care se dedică studiului muzicii, care doresc să îşi evalueze nivelul de pregătire în raport cu elevi de acelaşi nivel şi de aceeaşi vârstă, prin recunoaşterea şi promovarea talentului muzical şi îndrumarea spre înaltă performanţă şi profesie.
Se doreşte crearea unui forum de intercunoaştere, evaluare şi autoevaluare, de evidenţiere a nivelului atins în pregătirea copiilor, de lucru şi comunicare interactivă, de perfecţionare personală, cât şi de recunoaştere/recompensare a performanţelor, fiind o formă de educație prin muzică, de dezvoltare a imaginației, a simțului estetic și a bunului gust, de cunoaștere și respectare a valorilor acestui gen.
CONDIȚII GENERALE DE DESFĂȘURARE
ETAPELE FESTIVALULUI:
- Înscrierea: 15 septembrie – 15 octombrie 2025
- Faza finală: 7,8 noiembrie 2025 – Palatul național al copiilor din București
Stiluri muzicale:
- Muzică românească
- Muzică internațională
Participanții se pot înscrie cu o melodie sau cu mai multe melodii, la unul sau la ambele stiluri musicale.
Secțiuni de concurs:
- Solist – limita de timp 4 min, maxim
- Grupuri mici (2-5 membri – se va trimite un tabel nominal cu numele și vârsta copiilor din grupul respectiv) – limita de timp 5 min.
- Grupuri mari (6-15 membri – se va trimite un tabel nominal cu numele și vârsta copiilor din grupul respectiv) limita de timp 5 min.
- Coruri –( peste 16 membri – se va trimite un tabel nominal cu numele și vârsta copiilor din grupul respectiv) limita de timp 8 min.
Momentele artistice specifice grupurilor trebuie să conțină elemente de SHOW – coregrafie, poveste, costumații, decoruri.
Categorii de vârstă (vârsta împlinită până la 1.09.2025):
- 4 – 5 ani
- 6 – 7 ani
- 8 – 9 ani
- 10 – 11 ani
- 12 – 13 ani
- 14 – 15 ani
- 16 – 17 ani
- 18 – 20 ani
Inscrierea se va face în perioada 15 septembrie – 15 octombrie 2025, pe site-ul www.artdancemusicfestival.ro, detalii la nr de tel 0723351311 și pe adresa de e-mail artmusicfestivalro@gmail.com. Vom trimite un link de înscriere, valabil în perioada
15 septembrie – 15 octombrie 2025.
Înscrierea se va face de către profesorul coordonator sau de către părintele concurentului cu acordul profesorului și se vor completa fișa de înscriere, acordul GDPR, acordul compozitorului.
Acordul compozitorului:
https://drive.google.com/file/d/16GEYWeDPmuJjxOzHeHTFIXWscuae5dAx/view?usp=share_link
Fiecare concurent va interpreta o piesă sau mai multe piese la alegere. Piesele alese trebuie să fie adecvate vârstei copilului!
RUGĂM CONCURENȚII SĂ PREGĂTEASCĂ ȘI O PIESĂ DE REZERVĂ PENTRU A EVITA REPETAREA EXCESIVĂ A UNOR MELODII!!!
Donație pentru organizarea festivalului:
400 lei (80 eur) – soliști( 350 lei – a doua piesă)
750 lei (150 eur) – grupuri mic (2-5 participanți)
1200 lei (240 eur) – grupuri mari (6-10 participanți)
2000 lei (400 euro) – cor (15-25 participanți)
Donația se va face în contul Asociației Dinamic Artdance
CIF 26342708
Cont iban: RO81 INGB 0000 9999 0469 3089
ING BRÂNCOVEANU
Plata se va face cu specificația: donație festival, numele copilului / grupului, până la data de 15.10.2025 și se va trimite dovada plății pe e-mail: artmusicfestivalro@gmail.com .
PREMII: Se vor acorda premii I, II și III, mențiuni, trofeul categoriei pentru fiecare categorie de vârstă și alte premii speciale.
Marele Trofeu al festivalului va fi acordat, indiferent de categoria de vârstă. Concurentul care a câștigat Marele Trofeu la ediția anterioară nu va mai putea participa la următoarele 2 ediții, dar poate fi invitat să cânte în Gala Festivalului.
JURIUL va fi format din personalități importante și specialiști în domeniul muzicii, artele spectacolului din România și străinătate, artiști interpreți:
- Aurelian Temișan – interpret de muzică ușoară
- Mihai Alexandru – președintele juriului – muzician, compozitor, membru al Uniunii compozitorilor și muzicologilor din România
- Bogdan Dragomir – muzician și jurnalist la Radio România Regional
- Claudiu Bulete – muzician, compozitor
- Emil Strundtzev – muzician, profesor de muzică, Palatul Copiilor din Sofia, Bulgaria
JURIZAREA se va face de către fiecare membru al juriului, pe formulare individuale cu note de la 6 la 10.
CRITERIILE DE JURIZARE:
- Calități vocale
- Intonație
- Dicție
- Iterpretare
- Prezența scenică
- Expresivitate/originalitate
- Piesă aleasă potrivită vârstei
- Costumația adecvată vârstei
DECIZIILE JURIULUI NU SE CONTESTĂ ȘI SUNT IREVOCABILE!
NU SE RETURNEAZĂ DONAȚIA pentru organizarea concursului, dacă concurentul nu se prezintă, din diverse motive!!!!
Se va organiza o singură Gală de premiere, la care este obligatorie prezența tuturor participanților!!!
Concurenții și însoțitorii acestora se obligă prin participarea la acest festival să se comporte civilizat, cu respect față de toate persoanele din sală: concurenți, părinți, juriu, organizatori. Orice comportament agresiv sau necivilizat va atrage descalificarea concurentului. De asemenea, concurenții și însoțitorii acestora nu au voie să contacteze membrii juriului pe toată perioada desfășurării festivalului.
Prin înscrierea la festival, concurenții/părinții acestora își asumă responsabilitatea că au citit reulamentul și că îl vor respecta.
Festivalul va avea loc în sala mare de spectacole a Palatului Național a Copiilor din București, (700 locuri), cu suportul tehnic necesar (microfoane, lumini, sonorizare), spații pentru schimbatul costumelor, un echipaj medical prezent pe toată durata desfășurării festivalului, cât și tot ceea ce este necesar pentru organizarea acestui eveniment.
Organizatorii nu sunt responsabili de eventualele evenimente și incidente în care pot fi implicați concurenții în afara locației și în afara timpului alocat festivalului, de asemenea nici în incinta spațiilor din Palatul Național al Copiilor din București!
Părinții sunt responsabili de grija și integritatea copiilor minori personali, iar profesorii, de asemenea!
Cheltuielile de cazare, masă și transport ale concurenților vor fi suportate de către concurenți.
Hotel Triumf – Șos.Kisselef poate fi o variantă de cazare, la cererea participanților, vom trimite detalii.
PENTRU UN SHOW COMPLET, LA CERERE, PARTICIPANȚII POT SOLICITA ORGANIZATORULUI COREGRAFII PENTRU MOMENTUL ARTISTIC DIN FESTIVAL!!!
Prin participarea și înscrierea la festival, concurenții și însoțitorii acestora sunt de acord ca Asociația Dinamic Artdance să colecteze și să proceseze datele personale introduse în formularul de înscriere, în conformitate cu Prevederile Regulamentului UE 2016/679 privind protecția datelor persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, respective ale Legii cu nr 195/2018 pentru punerea în aplicare a regulamentului.
De asemenea , participanții, profesorii și părinții/tutorii minorilor sunt de acord cu difuzarea materialelor foto/video în scopul promovării în mass –media, ziare, TV, radio și pe rețelele de socializare ale festivalului.
Organizatorii își rezervă dreptul de a face anumite modificări în program și organizare, dacă acestea se impun pentru buna desfășurare a festivalului!
Cazurile de forță majoră, stipulate în lege, exonerează părțile!
VĂ AȘTEPTĂM CU DRAG!!!!
Organizator
Asociația Dinamic Artdance
0723 351 311
ARTMUSIC FESTIVAL
November 7,8, 2025
Location – CHILDREN’S NATIONAL PALACE IN BUCHAREST
REGULATIONS
DINAMIC ARTDANCE Association organizes the fifth edition of ART MUSIC FESTIVAL, in partnership with the National Children’s Palace in Bucharest and the support of Radio Romania Regional, on November 7,8, 2025, being part of the ART DANCE & MUSIC FESTIVAL project, which is at 8th edition.
This vocal performance festival / competition aims to discover and promote talented children and youth in the field of music. Also, the purpose of this festival / competition is to attract and stimulate children who are dedicated to the study of music, who want to evaluate their level of training in relation to students of the same level and of the same age, by recognizing and promoting musical talent and guiding them towards high performance and profession.
Through this festival / competition, we want to create a forum for mutual knowledge, evaluation and self-evaluation, highlighting the level reached in children’s training, work and interactive communication, personal improvement, as well as recognition / rewarding of performances, being a form of education through music, to develop imagination, aesthetic sense and good taste, to know and respect the values of this kind.
GENERAL CONDITIONS OF DEVELOPMENT FESTIVAL STAGES:
- Registration: September 15 – October 20
- Final stage: November 7,8
Musical styles:
1. Romanian music
2. International music
Participants can enter with a song, one or both musical styles.
Contest Sections:
1. Soloist – time limit 3 min and 30 seconds
2. Small Groups (2 – 5 members – a nominal table will be sent with the names and ages of the children in the respective group) – time limit 5 min.
3. Large Groups (6 – 15 members – a nominal table will be sent with the names and ages of the children in the respective group) time limit 5 min.
The specific artistic moments of the groups must contain SHOW elements – choreography, story, costumes, sets. Maximum duration 5 minutes.
Age categories (age until 01.09.2025):
- 4 – 5 yeas
- 6 – 7 years
- 8 – 9 years
- 10 – 11 years
- 12 – 13 years
- 14 – 15 years
- 16 – 17 years
- 18 – 20 years
Registration will be done on the website: www.artdancemusicfestival.ro
Registration will be done by the coordinating teacher or by the competitor’s parent with the teacher’s consent and the registration form, GDPR agreement, composer’s agreement will be completed.
Composer’s agreement:
https://drive.google.com/file/d/16GEYWeDPmuJjxOzHeHTFIXWscuae5dAx/view?usp=share_link
Each contestant will perform a melody of their choice. The chosen melodies must be appropriate for the child’s age!
COMPETITORS ARE ASKED TO PREPARE A BACK-UP MELODY TO AVOID EXCESSIVE REPETITION OF SOME MELODIES!!!
Donation for the organization of the festival:
– 400 lei (80 eur) – soloists( the second song it will be 350 lei(70 euro)
– 750 lei (150 eur) – small groups (2 – 5 participants)
– 1200 lei (240 eur) – large groups (6 – 15 participants)
– 2000(400 euro) – choir (15-25 participants)
The donation will be made to the account of the Dinamic Artdance Association
CIF 26342708
IBAN: RO81 INGB 0000 9999 0469 3089
ING BRĆNCOVEANU
The payment will be made with the specification: festival donation, the name of the child / group, until 01.10.2025 and the proof of payment will be sent by email: artmusicfestivalro@gmail.com
PRIZES: I, II and III prizes, mentions, category trophy for each age category and other special prizes will be awarded. The Grand Trophy of the festival trophy will be awarded regardless of age category. The contestant who won the Grand Trophy in the previous edition will no longer be able to participate in the next 2 editions, but may be invited to sing in the Festival Gala.
The JURY will be made up of important personalities and specialists in the field of music, performing arts from Romania and abroad, performing artists:
1. Aurelian Temisan – performer artist
2. Mihai Alexandru – president of the jury – musician, composer, member of the Union of Composers and Musicologists from Romania
3. Bogdan Dragomir – musician and journalist at Radio Romania Regional
4. Claudiu Bulete – musician, composer
- Emil Strundtzev – musician, music teacher, National Palace of Children – Sofia, Bulgaria
JUDGING will be done by each member of the jury, on individual forms with marks from 6 to 10.
JUDGING CRITERIA:
– Intonation
– Vocal qualities
– Diction
– Interpretation
– Stage presence
– Expressiveness/originality
– Age-appropriate piece chosen
– Age-appropriate outfit
THE DECISIONS OF THE JURY CANNOT BE CONTESTED AND ARE IRREVOCABLE!
THE DONATION for organizing the contest IS NOT REFUNDABLE, if the competitor does not show up, for various reasons!!!!
Only one Awards Gala will be organized, at which the presence of all participants is mandatory!!!
By participating in this festival, competitors and their companions undertake to behave in a civilized manner, with respect for all the people in the hall: competitors, parents, jury, organizers. Any aggressive or uncivilized behavior will attract the 4 competitor’s disqualification. Also, the contestants and their companions are not allowed to contact the jury members during the entire duration of the festival.
By registering for the festival, contestants/their parents assume responsibility that they have read the rules and will abide by them.
The festival will take place in the large performance hall of the National Children’s Palace in Bucharest (700 seats), with the necessary technical support (microphones, lights, sound system), spaces for changing costumes, a medical team present throughout the duration of the festival and everything necessary for the organization of this event.
The organizers are not responsible for any events and incidents in which the competitors may be involved outside the location and the time allocated to the festival!
Competitors’ accommodation, meals and transport expenses will be borne by the competitors.
Hotel Triumf – Kisselef Street can be an accommodation option, at the request of the participants, we will send details.
FOR A COMPLETE SHOW, ON REQUEST, PARTICIPANTS CAN REQUEST TO THE ORGANIZER CHOREOGRAPHY FOR THE ARTISTIC MOMENT IN THE FESTIVAL!!!
The organizers reserve the right to make certain changes in the program and organization, if they are necessary for the smooth running of the festival! Cases of force majeure, stipulated in the law, exonerate the parties!
Organizer
Dinamic Artdance Association
0723 351 311
ARTDANCE FESTIVAL
9 NOIEMBRIE 2025
Editia a VIII-a
REGULAMENT
Asociația Dinamic – Artdance organizează la PALATUL NAȚIONAL AL COPIILOR DIN BUCUREȘTI, în data de 9 noiembrie 2025, concursul internațional ARTDANCE FESTIVAL. Acesta se adresează elevilor care frecventează cercurile de coregrafie din cluburi şi palate ale copiilor, şcolile particulare de dans precum şi şcolile/ liceele vocaţionale din România și din străinătate.
Art. 1. Înscrierile se fac de către profesorul coordonator al școlii / grupului / formației, în funcţie de secţiunile de concurs, pe următorul link:
https://docs.google.com/forms/d/1ktXcOTuucEFFSa2pHKyjDN8nwU4XKTWdQ8jB2omw0SM/edit
Art. 2. Categorii pe nivel de pregătire
Începători – elevi cu vârsta cuprinsă între 4 și 6 ani.
Amatori / Hobby – elevii care urmează cursuri de dans exclusiv cu caracter extraşcolar, în sistem de educație nonformală (2-4 ore de curs/săptămaână)
Pre-Profesioniști (PRO) – elevii care urmează cursuri de balet în Liceele vocaționale, școli particulare, mai mult de 4 ore curs/săptămână.
Art. 3. Secţiunile de concurs sunt:
Art. 4. Categoriile de vârstă (vârsta împlinită la data de 01.09.2025):
Art. 5. Stiluri de dans
Art. 7. Limite de timp
Art. 8. Participanții se pot înscrie la toate secțiunile de dans
Ordinea de desfășurare a concursului va fi anunțată de organizatori înainte de începerea concursului cu câteva zile, iar în ziua concursului va fi afișată în culise, foaier, spațiile destinate evenimentului.
În cazul în care sunt dansatori care intră în mai multe dansuri din concurs și acest lucru necesită timpi suplimentari pentru schimbarea costumelor, se va transmite organizatorilor o atenționare în acest sens.
Un dansator poate reprezenta cel mult două instituții sau școli diferite, dar cu piese coregrafice diferite, la aceeași categorie de pregătire (PRO sau AMATORI).
Un dansator care reprezintă o instituție sau școală se poate înscrie cu două piese coregrafice, la aceeași secțiune de dans.
În timpul concursului prezența concurenților în culise este obligatorie cu cel puțin 5 momente înaintea intrării în scenă.
Este obligatorie pentru toate persoanele care vor avea acces în instituție respectarea normelor de disciplină competițională, un comportament civilizat, care să nu aducă prejudicii fizice sau morale oricărui participant la eveniment.
INTRAREA SPECTATORILOR ÎN SALA DE CONCURS ESTE LIBERĂ!
Accesul la scenă și backstage este limitat doar pentru dansatori și coordonatori (profesor, antrenor, instructor, coregraf)
Organizatorii își rezervă dreptul de a opri înscrierea, dacă numărul de coregrafii depășește timpul alocat concursului.
Art. 9. Taxa de participare este dupa cum urmeaza:
Dovada plății se va atașa în fișa de înscriere, pe link.
Art. 10.1. Fiecare instituție / școală / club va completa câte o fişă de înscriere pentru fiecare dans (atașând lista cu copiii participanți și data nașterii), cât și asumarea de responsabilitate, pe care o va trimite până la data de 15 octombrie 2025.
Art. 10.2. În ziua concursului profesorii / coordonatorii școlilor participante vor avea asupra lor listele cu participanții școlii / certificatele de naștere ale participanților.
Art. 11.1. Jurizarea se va face acordând note de la 6 la 10, pentru:
Art. 11. 2. Juriul va fi format din minim 3 persoane specializate în domeniul dansului.
Deciziile juriului sunt incontestabile. Participanții / profesorii / părinții nu pot perturba membrii juriului în timpul concursului; este interzis accesul oricărei persoane în zona destinată juriului.
Înscrierea la CONCURS atestă faptul că participanții sunt de acord cu regulamentul și deciziile juriului.
Juriul are permisiunea de a reîncadra piesele coregrafice care au fost înscrise în mod eronat la o anumită categorie, fără penalizări.
Art. 12. Premiile care se acordă sunt:
Trofeul / Marele Premiu ARTDANCE FESTIVAL
Premiul I
Premiul II
Premiul III
Menţiuni
Premii speciale:
Art. 13. Cheltuielile de transport şi cazare vor fi suportate exclusiv de către participanţi.
Art. 14. Toate momentele coregrafice trebuie să respecte, din punct de vedere vestimentar și coregrafic vârsta copilului.
COREGRAFII NU TREBUIE SĂ INTRE PE SCENĂ PENTRU A AȘEZA COPIII ÎN TIMPUL CONCURSULUI !
(Acest lucru se impune din respect pentru ceilalți participanți și pentru spațiul scenei, care este DESTINAT ACTULUI ARTISTIC).
NU SUNT PERMISE materialele de recuzită care aduc deservicii altor participanți (ulei, puf, pudră de talc, pudră de sclipici, etc), cât și efectele speciale cum ar fi focul, artificiile, etc.
Vă rugăm să respectați toate sugestiile organizatorilor în timpul concursului. Limbajul și comportamentul agresiv NU ESTE PERMIS și va duce la eliminarea participanților / școlii din concurs.
NU ESTE PERMISĂ FOLOSIREA VUVUZELELOR ÎN SALA DE CONCURS, care este o sală de spectacol, nu un stadion!
COREGRAFII / PROFESORII / INSTRUCTORII sunt rugați să comunice regulamentul părinților, în așa fel încât concursul să fie o competiție, dar și un spectacol de artă, respectând atât copiii, profesorii, organizatorii, cât și părinții participanților.
Înscrierea se face pe platforma on-line, pe site-ul www.artdancemusicfestival.roprin completarea câmpurilor solicitate. Încărcarea muzicii pentru fiecare piesă de concurs este obligatorie, până la data de 15 octombrie 2025.
Înscrierea este validată după introducerea datelor în platforma de înscriere și trimiterea dovezii cu achitarea donației pentru concurs, în contul:
ASOCIATIA DINAMIC ARTDANCE
CIF 26342708
IBAN RO81 INGB 0000 9999 0469 3089
ING BRÂNCOVEANU
Încadrarea pe categorii de vârstă se face în funcție de vârsta solistului exprimată în ani, luni (ex: 9,4) sau vârsta medie a grupului exprimată în ani, luni (ex: 10,6), la data de 01.03.2024.
Concurenții pot opta pentru înscrierea la una și numai una dintre cele 2 sectiuni, amatori sau profesionisti, certificând corectitudinea pe baza unei declarații profesionale.
Concurenții care studiază dansul în timpul liber, urmând o formă de studiu între 2 – 4 ore / săptămână, vor opta pentru secțiunea AMATORI / HOBBY.
Școlile vocaționale de stat sau școlile, studio-urile, cluburile private, precum și concurenții care studiază intensiv una sau mai multe discipline coregrafice (mai mult de 4 ore / săptămână), se vor înscrie într-o secțiune distinctă, numită secțiunea profesioniști – PRO.
La secțiunea dans clasic este permisă utilizarea pantofilor de balet pointes, începând cu vârsta de 10 ani, în așa fel încât să nu fie periclitată sănătatea copilului.
Organizatorii asigură condiții tehnice profesionale privind spațiul scenic, sunet și lumina. Scena are dimensiunile: lățime – 10 m, adâncime – 10 m.
Sunt admise pe scenă obiecte scenografice de dimensiuni reduse, recuzită, obiecte care pot fi manevrate de concurenți. Nu intră în sarcina organizatorilor manevreletehnice suplimentare legate de scenografia personală.
FOARTE IMPORTANT!!!!
Prin înscrierea la CONCURS, participanții / profesorii/părinții se obligă să respecte acest regulament de organizare, își dau acordul ca organizatorii să folosească materialele foto și video, în scopul desfășurarii concursului.
Datele personale vor fi prelucrate și folosite pentru buna desfășurare a concursului, cât și a promovării, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi liberă circulaţie a acestor date, respectiv ale Legii nr. 190/2018 pentru punerea în aplicare a Regulamentului.
De asemenea, participanții sunt de acord cu publicarea materialelor foto și video pe site-u concursului, cât și pe rețelele de socializare ale acestuia, în scopuri de promovare și publicitate.
La CONCURS, coregrafii nu pot intra pe scenă pentru a așeza copiii în poză. Se presupune că sunt înscriși la concurs / competiție acei copii care sunt pregătiți să susțină singuri un moment artistic pe scenă.
În culise au voie să intre maxim 3 profesori/coregrafi de la fiecare școală împreună cu copiii – participanți.
Însoțitorul grupului este direct răspunzător de starea de sănătate , cât și de integritatea echipei cu care participă la concurs, precum și de drepturile de autor pentru difuzarea melodiilor alese.
Nu sunt permise VUVUZELE în sala de concurs (Concursul de dans NU este o competiție sportivă pe stadion !).
Orice comportament agresiv (verbal sau în alt mod) al participanților, părinților / coregrafilor / conducătorilor de școli va fi sancționat prin eliminarea participanților / școlii din concurs.
Vă rugăm să păstrați curățenia în spațiile destinate concursului!
Costurile pentru orice stricăciune / deteriorare vor fi suportate de către cei în cauză.
La concurs, organizatorul va asigura un echipaj medical, care să poată interveni în cazul vreunei accidentări, dar organizatorul nu este răspunzător de eventualele accidentări pe parcursul evenimentului.
VĂ ASTEPTĂM CU DRAG LA CONCURS!
Organizator
Asociația Dinamic Artdance
0723 351 311
ARTDANCE FESTIVAL
9 NOIEMBRIE 2025
Editia a VIII-a
REGULATIONS
The Dinamic – Artdance Association organizes, at the National Children’s Palace in Bucharest, on November 9, 2025, the international competition ARTDANCE FESTIVAL. It is addressed to students attending choreography clubs and circles, children’s palaces, private dance schools, as well as vocational schools/high schools in Romania and abroad.
Art. 1. Registration is made by the coordinating teacher of the school/group/ensemble, depending on the competition sections, at the following link:
https://docs.google.com/forms/d/1ktXcOTuucEFFSa2pHKyjDN8nwU4XKTWdQ8jB2omw0SM/edit
Art. 2. Training Levels
Beginners – students aged 4 to 6 years.
Amateurs / Hobby – students attending dance classes exclusively in an extracurricular, non-formal education system (2–4 hours/week).
Pre-Professionals (PRO) – students taking ballet courses in vocational high schools, private schools, more than 4 hours/week.
Art. 3. Competition Sections:
a. Solo
b. Duet / Trio
c. Quartet
d. Group – 5–12 members
e. Formation – over 13 members
Art. 4. Age Categories (as of 01.09.2025):
a. 4–6 years
b. 7–9 years
c. 10–12 years
d. 13–15 years
e. 16–20 years
Art. 5. Dance Styles:
a. Classical dance
b. Character / Ethno-stylized dance
c. National / Folklore dance
d. Modern / Contemporary dance
e. Lyrical dance
f. Sport dance
g. Open
h. Acrodance / Gymnastics
i. Cheerleading
j. Jazz / Show-dance
k. Choreographic Fantasy
l. Music-Hall
m. Latino
n. Street dance / Hip-hop / Breakdance
o. Street dance show
p. MTV Commercial
Art. 7. Time Limits:
Solo – max. 2:30 minutes
Duet / Trio – max. 3 minutes
Quartet – max. 3 minutes
Group – max. 4 minutes
Formation – max. 5 minutes
Art. 8. Participation Rules:
Participants may register in all dance sections. The competition schedule will be announced by the organizers a few days before the contest and posted backstage, in the foyer, and in designated event areas on the day of the competition.
Special timing allowances may be granted for costume changes if dancers perform in multiple routines, provided that prior notice is given to the organizers.
A dancer may represent up to two institutions/schools, with different choreographic pieces, in the same training category (PRO or AMATEUR).
A dancer representing a school/institution may enter two choreographies in the same dance section.
Backstage presence is mandatory at least 5 numbers before going on stage.
All persons in the venue must respect discipline and proper conduct, ensuring no physical or moral harm is caused to participants.
AUDIENCE ENTRY IS FREE!
Stage and backstage access is strictly limited to dancers and coordinators (teacher, coach, instructor, choreographer).
The organizers reserve the right to close registration if the number of choreographies exceeds the allotted contest time.
Art. 9. Participation Fee:
Solo dance – 250 lei (50 EUR) / participant / per dance
Duet / Trio – 150 lei (30 EUR) / participant / per dance
Quartet – 150 lei (30 EUR) / participant / per dance
Group / Formation – 100 lei (20 EUR) / participant / per dance
Proof of payment must be attached to the registration form.
Art. 10. Documents:
10.1. Each institution/school/club must fill out a registration form for each dance (attaching participants’ names and birth dates) and a declaration of responsibility, to be submitted no later than October 15, 2025.
10.2. On the day of the contest, teachers/coordinators must have participants’ lists and birth certificates.
Art. 11. Jury & Evaluation:
11.1. Grading (from 6 to 10 points) will be based on:
a. Technical level / execution quality
b. Choreographic variety, expressiveness, and showmanship
11.2. The jury will consist of at least 3 dance professionals.
– Jury decisions are final and cannot be contested.
– Participants/teachers/parents may not disturb the jury.
– Registration implies acceptance of the regulations and jury decisions.
– The jury may reclassify incorrectly submitted choreographies without penalties.
Art. 12. Awards:
– Grand Prize / ARTDANCE FESTIVAL Trophy
– 1st Prize
– 2nd Prize
– 3rd Prize
– Honorable Mentions
Special Awards:
– Grand Prize – 1000 lei (cash)
– Best SOLO performance – 250 lei / voucher for next edition
– Best DUET / TRIO / QUARTET performance – 300 lei / voucher for next edition
– Best GROUP / FORMATION performance – 500 lei / voucher for next edition
– Best Costume – 500 lei / voucher for next edition
– Best Pedagogy – 500 lei / voucher for next edition
– Sponsors’ Special Awards
Art. 13. Travel & Accommodation:
All expenses are to be borne by participants.
Art. 14. Performance Rules:
– Costumes and choreographies must be age-appropriate.
– Choreographers are NOT allowed to enter the stage to position dancers during the contest.
– Prohibited props/effects: oil, feathers, talcum/glitter powder, fire, fireworks, or anything endangering others.
– Aggressive language/behavior is prohibited and will result in disqualification.
– Vuvuzelas are not allowed – this is a stage competition, not a stadium.
Choreographers/teachers must inform parents of these rules, ensuring the event remains both a competition and an art performance.
Registration Platform Registration is online at www.artdancemusicfestival.ro, including music upload for each choreography, no later than October 15, 2025.
Validation occurs after completing the form and sending proof of payment to:
ASOCIATIA DINAMIC ARTDANCE
CIF 26342708
IBAN: RO81 INGB 0000 9999 0469 3089
ING BRÂNCOVEANU
– Age classification is based on the dancer’s exact age (years, months) or average group age as of 01.03.2024.
– Contestants may enter only one section (Amateur or Professional), confirmed by a professional declaration.
– Pointe shoes are allowed in classical dance starting from age 10.
The organizers ensure professional technical conditions (stage, sound, lighting). Stage size: 10m x 10m.
VERY IMPORTANT!!! By registering, participants/teachers/parents agree to comply with the regulations and allow organizers to use photo/video materials for competition purposes.
Personal data will be processed in accordance with EU Regulation 2016/679 (GDPR) and Romanian Law no. 190/2018.
Photos/videos may be published on the contest’s website and social media for promotional purposes.
A maximum of 3 teachers/choreographers per school may accompany participants backstage.
Group leaders are responsible for participants’ health, safety, and copyright compliance for music.
Organizers provide a medical team but are not liable for injuries.
Please keep the venue clean. Any damage costs will be covered by those responsible.
Closing
We look forward to welcoming you to the competition!
Organizer
Dinamic Artdance Association
+40 723 351 311